Edison to w pełni zintegrowane narzędzie rejestracji i edycji dźwięku, które może być uruchamiane jak każdy inny efekt VST, w celu nagrania i odtwarzania dźwięku w synchronizacji z projektem.
Edytor audio... w formie wtyczki lub jako samodzielna aplikacja
Możesz uruchomić tyle instancji edytora Edison ile zapragniesz, na dowolnej liczbie ścieżek i w dowolnej liczbie lokalizacji efektowych.
Poizone to subtraktywny syntezator programowy stworzony by pomóc Ci w uzyskaniu profesjonalnych rezultatów bez konieczności długiej nauki, która hamuje kreatywność.
Bezużyteczne potencjometry zostały bezlitośnie usunięte – tak powstał interfejs użytkownika, w którym każdy potencjometr się liczy. Jesteśmy pewni, że po przesłuchaniu gotowych barw zgodzisz się z nami, że Poizone oferuje bardzo wiele pomimo niepozornego wyglądu. Baw się dobrze!
Syntezator hybrydowy – subtraktywny, lecz addytywny. Przełomowa innowacja w syntezie wirtualnej. Nic nie może się równać z Sytrusem, jeśli chodzi o wszechstronność: synteza FM, RM i subraktywna – miej to wszystko pod ręką!
Starannie zaprojektowany, Sytrus potrafi generować ulotne barwy padowe, donośne dzwony, iskrzące wysokie składowe lub wręcz brudne, grunge’owe dźwięki. Sześć konfigurowanych przez użytkownika operatorów działa jak niezależne oscylatory w trybie syntezy subraktywnej, modulacji krzyżowej, złożonej modulacji częstotliwościowej (Frequency Modulation) lub pierścieniowej (Ring Modulation), albo jako generatory addytywne w oparciu o edytor 256 składowych harmonicznych, co umożliwia tworzenie w zasadzie każdego dźwięku, jaki sobie wyobrazisz. 64-krotny oversampling zapewnia Sytrusowi iście epickie brzmienie.
Sawer to modelowany syntezator vintage, który świetnie przebija się w miksie dzięki klarownemu i mocnemu brzmieniu.
Sawer składa hołd obwiedniom i filtrom rzadkiego radzieckiego syntezatora analogowego z lat 80. ubiegłego wieku, Polivoks.
Maxx poświęcił niezwykle wiele uwagi projektowaniu filtrów i obwiedni Sawera, by odwzorować unikalny charakter brzmieniowy sprzętowego Polivoksa.
Ale Polivoks, podobnie jak inne syntezatory analogowe, nie był bez wad. Nastrojenie i utrzymanie stroju oscylatorów było jak kwadratura koła – niemożliwie do uzyskania!
Przedstawiamy potężny addytywny / subtraktywny syntezator, syntezator obrazowy a także narzędzie resyntezy dźwięku, Harmor.
Podobnie jak jego mniejszy brat Harmless, Harmor jest napędzany potężnym silnikiem syntezy addytywnej. Jego moduły zapewne będą wyglądać znajomo dla entuzjastów syntezy subtraktywnej: oscylatory, filtry i phasery, to wszystko można znaleźć na pokładzie Harmor, ale – jako że są one realizowane w oparciu o syntezę addytywną – dają więcej swobody i możliwości. Nie tylko możesz wybrać rodzaj filtru, ale możesz go narysować!
Drumaxx to moduł perkusyjny do gry na padach i nie tylko, oferujący ponad 16 fizycznych modeli instrumentów perkusyjnych, które mogą być skierowane na osobne wyjścia w celu dalszej obróbki za pomocą efektów.
Świetnie, ale jakie znaczenie może mieć modelowanie wobec zalewu próbek perkusyjnych w Internecie? Odpowiedź kryje się w dwóch słowach: kontrola i ekspresja.
W przypadku nagranego dźwięku perkusyjnego, dostępne środki wyrazu i modulacji są ograniczone do filtrów, zmian głośności i innych 1-wymiarowych efektów.
Chciałe(a)ś kiedy stworzyć dźwięk, ale okazało się to niemożliwe? Z Morphine, tworzenie żadnego dźwięku nie jest ani kłopotliwe, ani bolesne. Mophine to w istocie potężny pain-killer!
Morphine to potężny addytywny syntezator wyróżniający się logiczną i elastyczną zarazem architekturą, która umożliwia tworzenie dowolnych barw. Możesz to robić poprzez ręczne kształtowanie harmonicznych lub poprzez importowanie dowolnej próbki i jej resyntezę do postaci 1 z 4 niezależnych głosów.
Edison to w pełni zintegrowane narzędzie rejestracji i edycji dźwięku, które może być uruchamiane jak każdy inny efekt VST, w celu nagrania i odtwarzania dźwięku w synchronizacji z projektem.
Edytor audio... w formie wtyczki lub jako samodzielna aplikacja
Możesz uruchomić tyle instancji edytora Edison ile zapragniesz, na dowolnej liczbie ścieżek i w dowolnej liczbie lokalizacji efektowych.
Toxic Biohazard to syntezator czwartej generacji w linii Toxic. Instrument łączy najlepsze cechy trzech poprzednich wersji, zatem to nasza najbardziej toksyczna mikstura jaka kiedykolwiek powstała. Miej się na baczności!
Toxic Biohazard cechuje hybrydowy silnik syntezy, łączący co najlepsze w syntezie subtraktywnej i FM. Dzięki ciepłym filtrom modelowanym na bazie układów analogowych oraz zestawowi wbudowanych efektów koncepcja Toxic pozostaje prosta, przekonująca i oferuje najwyższej jakości dźwięk.
Harmless to addytywny syntezator działający jak subtraktywny. Albo – jeśli wolisz – subraktywny syntezator napędzany addytywnym silnikiem syntezy.
Możesz zadawać sobie pytanie: dlaczego?
Z wielu powodów. Po pierwsze, na rynku jest już zbyt wiele syntezatorów subraktywnych, zachwalanych jako wirtualnie analogowe. Ten jest cyfrowy i jest z tego dumy. Wszystko jest tu niejako sztuczne – generator tonów, filtry i ich rezonanse czy phaser – i odbywa się na harmonicznych, zanim wygenerowane zostaną pojedyncze składowe dźwięku.
Baw się czasem! Gross Beat to narzędzie manipulacji czasu i głośności stworzone do generowania powtórzeń, scratchowania i efektów bramkowania.
Szybkie i potężne...
Gross Beat jest idealny do tworzenia w czasie rzeczywistym lub programowania efektów bramkowania, glitch, zapętlania, sctrachowania czy zacinania się odtwarzania. Gross Beat przechowuje dźwięk w samonadpisującym się 2-taktowym buforze pod kontrolą 36 kształtowanych przez użytkownika obwiedni, dając Ci nieograniczone kreatywne możliwości.
Wtyczkowy syntezator subtraktywny. Dostępny wyłącznie z pokładu FL Studio od wersji 12.3! Wprowadź odrobinę acid house’u do swoich utworów!
Transistor Bass to syntezator subraktywny inspirowany legendarnym modułem Roland TB303™ Bassline, oferujący całą masę dodatkowych funkcji niedostępnych w oryginalnym instrumencie sprzętowym, takich jak gitarowy przester, blok efektów czy nowoczesny sekwencer służący szybkiej edycji Twoich linii basowych.
Pod ręką masz dostęp do najistotniejszych parametrów klasycznego toru, takich jak częstotliwość odcięcia filtru, rezonans, modulacja obwiedni czy wybrzmiewanie - kluczowych dla uzyskania TEGO acidowego brzmienia!
Granie na gitarze jest fajne, ale ogrom wysiłku, jaki trzeba włożyć w naukę, by Twój DAW brzmiał jak stary wzmacniacz lub stomp-box może zniechęcać. Z pomocą przychodzi Hardcore.
Te znakomite efekty typu stomp-box mogą być schludnie zaaranżowane w wirtualnej skrzyni Hardcore, a każdy ma swoje unikalne „sprzętowe” brzmienie. Ale to nie wszystko, bo Hardcore zawiera także 8-zakresowy korektor graficzny i 5 emulacji klasycznych wzmacniaczy, które pozwalają uzyskać spójne, masywne brzmienie. Z pewnością szybko polubisz pracę z Hardcore, ale – co ważniejsze – uzyskasz brzmienie, z którego znani są słynni artyści.
Aby rozszerzyć paletę możliwych do uzyskania barw, oferujemy szeroką gamę dodatkowych wtyczek, syntezatorów i efektów. Juice Pack to wersje VST naszych wtyczek. Wersje natywne FL są bowiem na wyposażeniu wszystkich wersji FL Studio.
Delay
Delay Bank
EQUO
Flangus
Love Philter
Multiband Compressor
Parametric EQ
Parametric EQ 2
Spectroman
Stereo Enhancer
Vocoder
Wave Candy
WaveShaper
Vocodex to po prostu jeden z najlepiej brzmiących wokoderów dostępnych obecnie na rynku. Przetestuj wersję demo a przekonasz się, dlaczego Vocodex to nasza ostateczna wersja tego procesora.
Na Twoje polecenie
Jak działa wokoder? Zapewne słyszałeś ten efekt wiele razy, nawet jeśli nie wiesz, co to takiego. Wokodery odpowiadają za klasyczne efekty „głosu robota” znane z wielu filmów science-fiction. Wokodery analizują w czasie rzeczywistym aktywność w wyodrębnionych pasmach danego dźwięku (modulator), aby przenieść tą aktywność na te same pasma innego (nośna).
Ogun potrafi generować wyjątkowo bogate harmonicznie, metaliczne barwy, co nie znaczy na tym kończą się jego możliwości Masa harmonicznych
Jedyny w swoim rodzaju silnik syntezy
umożliwia Ogunowi generowanie ponad 32,000 harmonicznych, modulowanych za pośrednictwem funkcji wysokiego rzędu, co pozwala użytkownikowi zyskać kontrolę nad procesem tworzenia barw. Sprawdź demo VST i wypróbuj Ogun z pokładu swojego ulubionego sekwencera-hosta.
DirectWave to jeden z najbardziej wszechstronnych samplerów VST dostępnych na rynku. Wszystkie przykłady muzyczne dostępne poniżej zostały opracowane przy wykorzystaniu biblioteki Varazdin Orchestral, która jest dostępna opcjonalnie.
Obsługuje wszystkie Twoje zestawy sampli*
Pozwala ładować i edytować instrument w większości popularnych formatów (WAV (jakikolwiek), SF2 (Soundfont), AKP (Akai), Propellerheads Recycle, Native Instruments Battery, Kontakt *(nki), GIGA *(gig) &eMagic EXS24, ...) może także posłużyć do samplowania Twoich ulubionych instrumentów VST.
Groove Machine to wirtualny groovebox zaprojektowany z myślą o grze na żywo. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie by wykorzystać go jako potężne narzędzie syntezy/programowania rytmów.
Spraw, by Twój rytm zaczął bujać
Siła Groove Machine tkwi w możliwości automatyki każdego parametru samplera, syntezatora czy efektów w odniesieniu do KAŻDEGO kroku w sekwencji.
Spraw, by Twój rytm zaczął bujać, wyzwalaj w locie sample, pętle i zaprogramowane sekwencje za pomocą swojego kontrolera MIDI lub komunikatów w programie DAW.
Zaprojektowany do gry na żywo
Jeśli pragniesz kontrolować Groove Machine na żywo, polecamy wykorzystanie w tym celu dowolnego kontrolera MIDI. Oczywiście możesz sterować Groove Machine również za pomocą komputerowej myszki i klawiatury, ale jest to mniej efektywne.
FL STUDIO POLSKA
ul. Krakowiaków 64A
02-255 Warszawa
biuro@soundstation.pl
Prowadzisz sklep i chcesz zostać autoryzowanym sprzedawcą FL STUDIO?
napisz na: biuro@soundstation.pl
Oficjalna strona polskiego dystrybutora IMAGE-LINE (FL STUDIO)
COPYRIGHT © 2022 BY SOUNDSTATION Sp. Z O.O. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE.
POLECAMY TEŻ:
Sprzęt studyjny od MIDIPLUS
Kontroler midi JOUE
Kontrolery MIDI FIGHTERS:
Instalacje audio:
Inteligentne pianina:
Band in a Box:
SOUND STATION:
MIKROFONY STUDYJNE: